Kooperativa 2.0

Kooperativa 2.0Doamna Georgeta Cădu și-a dorit un televizor, iar Kooperativa 2.0 i-a îndeplinit dorința.

Kooperativa 2.0 este o ispravă gândită de câțiva bloggeri și care se ocupă de campanii cu și pentru bloggeri. Este vorba despre o asociere între mai mulți bloggeri, cu interese diferite și cu specializări diferite, care cred că împreună pot livra clienților mult mai multe beneficii decât fiecare pe cont propriu. Kooperativa 2.0 funcționează ca o agenție, dar una cu un specific aparte, căci focusul este blogosfera.

Kooperativa 2.0 are la activ peste 500 de campanii cu și pentru bloggeri, derulate prin cele 20 de bloguri și de siteuri din portofoliu, precum și pe platforma de blogging BlogalInitiative.ro.

Proiect realizat cu sprijinul financiar al Fondului pentru Inovare Civică, program finanţat de Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe,
sponsorizat de Raiffeisen Bank, administrat de Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile.